צלצלו עכשיו! שלחו לנו אימייל שלחו לנו הודעה נווט אלינו

אולם לבר מצווה

בר המצווה, הינו הטקס המיוחד שנערך לבנים יהודיים בגיל 13. הטקס ידוע גם בשל "הטקס הראשון" שנזכר ונחקק בזיכרונו של הילד. אחרי למידה של יותר מחצי שנה בעזרת רב, על מנת להקריא את הפרשה ואת הכתוב במדוייק לעיני המשפחה האוהבת ואורחי בית הכנסת, מגיע לילד מקום מיוחד לחגוג את אירוע הבר מצווה.
"ברוך שפתרני מעונשו של זה…" – הורים יקרים, יש לכם את ההזדמנות להשקיע ולפתור את הבן באמצעות טקס מרהיב ועוצר נשימה.
ברחבי מדינת ישראל ישנם מאות אולמות אירועים שונים המציעים אירוח של חגיגות בר המצווה, אולמות אירועים קטנים לצד אולמות אירועים גדולים המיועדים לאירוח של מאות ועד אלפי מוזמנים, מציעים את שירותי האירוח שלהם בשעות הבוקר, הצהריים והערב.

אולם אירועים לבר מצווה

אנו מזמינים אתכם לחגוג באולם אירועים יוצא דופן, אולם אירועים המשלב חוויה קולינארית מדהימה שתיזכר בקרב אורחי החתונה, עיצוב מדהים של החלקים השונים שבאולם האירועים: החל מקבלת הפנים המרשימה והעוצרת נשימה, הכניסה לאולם, המצגות השונות המוצגות לעיני האורחים ועד למסיבה המאושרת של בני המשפחה.
מנהלי האירועים המובילים והמנוסים ביותר בתחום, צוות מקצועי שילווה אתכם וימלא את בקשותיכם עם ליווי מקצועי ושיתוף מהניסיון בעולם האירועים, שפים מהמובילים במדינת ישראל ואולמות – שפשוט לא צריך להוסיף כל מילה מיותרת…

אולם אירועים לבר מצווה בתל אביב

אנו מזמינים אתכם לחגוג ב"עיר ללא הפסקה", עיר הבילויים של המזרח התיכון, בה קהל הבליינים חוגג מדי יום, את אירוע בר המצווה שלכם. טקס מיוחד, המלווה בארוחות מדהימות ונמשך למסיבה אחת גדולה ובלתי נשכחת. מערכות מולטימדיה מהמובילות באולם ומסכי ענק שיציגו את המצגות המרגשות שהכנתם לילד (כמובן, מבלי שידע דבר), שירות אדיב, ליווי ותמיכה של הצוות המקצועי של אולם האירועים עד אחרון האורחים, טעמים שלא ניתן לתאר במילים, ערבים לכל חך וקינוחים המשאירים טעם מתוק מאירוע בר מצווה ייחודי ובלתי נשכח.

בחגיגות של הבן שלכם, אל תתפשרו – אולמות האירועים של העיר תל אביב – יש הרבה אולמות אירועים, אי אפשר להשוות אותם לאולמות האירועים שבעיר תל אביב.

עיצוב, יוקרה, סגנון ואווירה – פליני
שומעים פליני שומעים את כל התנאים שמבטיחים אירוע מושלם. מתלבטים בבחירת אולם? פליני המקום שפותר את הבעיה!