צלצלו עכשיו! שלחו לנו אימייל שלחו לנו הודעה נווט אלינו

יש משהו שהופך את האירועים הקטנים להרבה יותר אינטימיים ורומנטיים. זוגות רבים שנישאו באירועים גדולים טענו כי היו לולא היה ניתן לחזור אחורה בזמן, היו בוחרים לערוך אירועים קטנים בקרב האנשים הקרובים אליהם ביותר.
מעבר לעובדה שאירוע קטן הרבה יותר משתלם מבחינה כלכלית (לרוב), האווירה והשמחה היא הרבה יותר אישית ורומנטית. תארו לכם את רחבת הריקודים שלכם מלאה באנשים אותם בחרתם בקפידה. תארו לכם את הקרובים אליכם מכל, ממלאים את רחבת הריקודים והופכים את הערב שלכם למסיבה בלתי נשכחת עבורכם.

חתונה קטנה בראשון – התמונות אומרות הכל…

אלבום החתונה הוא ללא ספק ספר שנמצא כמעט בכל בית בישראל ומעלה זיכרונות מתוקים בקרב הנשואים וקרובי המשפחה. חתונה מצומצמת בה בחרתם בקפידה את המוזמנים הקרובים אליכם ביותר, מאפשרת לאלבום התמונות שלכם להיות יקר ומיוחד עבורכם.
ההגדרה לחתונה קטנה משתנה מזוג לזוג, אך לרוב מדובר באירועים של עד 200-300 אורחים, בהם הקרובים ביותר אל בני הזוג. "חתונה צריכה להיות מסיבה פרטית ולא מועדון", טען אחד מחתני השמחה שבחר לערוך חתונה קטנה וממליץ ללכת בעקבותיו

מבחר עצום של אולמות וגני אירועים לחתונה קטנה

מגוון גני אירועים בכל הארץ מציעים לערוך אצלם חתונות קטנות, גם אולמות בנתניה וגם אולמות בראשון לציון, בת ים, תל אביב ועוד.. ישנם אולמות אירועים המיועדים לחתונות קטנות בלבד, וישנם אולמות אירועים המציעים אולם קטן לצד האולמות הגדולים, המתאים לאירועים קטנים ומצומצמים.
לרוב, ההשקעה בעיצוב האולם, התאמת אופי האירוע ומבחר המנות, הרבה יותר יוקרתי ומושקע מאשר באירועים הגדולים. האפשרות לעבור בין שלל המוזמנים ולהתייחס אליהם באופן פרטי, הופך את האירועים להרבה יותר אינטימיים ורומנטיים.

מחפשים אולמות וגני אירועים קטנים על מנת שתוכלו לערוך את חתונת חלומותיכם? מגוון רחב של אולמות אירועים המיועדים לאירועים קטנים בכל רחבי המדינה, הפקות מיוחדות, עיצובים שונים ובלי סוף השקעה בפרטים הקטנים ביותר שהופכים את האירועים לגדולים מהחיים.

פליני – האולם של ראשון לציון
חגיגת אירוע מיוחד באולם המועדף בראשון לציון. בפליני מעמידים את שביעות רצון הלקוח במקום הראשון!! עיצוב, שירות ואווירה שלא תראו בשום מקום אחר.